Ženský a mužský marketing Zensky marketing: Si na party. Vidis atraktivneho mladika, oslovis ho: - Som dobra v posteli. To je priamy marketing. Si na party. Vidis atraktivneho mladika, oslovis ho: - Dajte mi cislo vasho mobilu. Na druhy den ho zavolas a povies, ze si dobra v posteli. To je telemarketing. Si s priatelmi na party. Vidis atraktivneho mladika, oslovis ho: - Pozri to dievca vlavo, je vyborna v posteli. To je reklama. Si na party. Vidis atraktivneho mladika, oslovis ho: - Pamatas sa, aka som bola dobra v posteli? To je Customer Relationship Management (CRM). Si na party. Vidis atraktivneho mladika, oslovis ho: - Som dobra v posteli. Pritom si stiahnes bluzku a ukazes mu svoje poprsie. To je merchandizing. Si na party. Vidis atraktivneho mladika, oslovis ho a povies mu, ze je dobre obleceny a pouziva vynikajuci parfum. Potom mu pripalis cigaretu a povies: - Som dobra v posteli. To je PR (Public Relation). Muzsky marketing: Si na party, vidis atraktivnu damu. Oslovis ju: - Som dobry v posteli a okrem toho vydrzim noc bez prestavky. To je zavadzajuca reklama, ktoru zakon zakazuje.